Duyuru
2020-2021 Güz Döneminde Mezun Durumunda Olup Staj veya İşyeri Uygulaması Dersi Kalan Öğrencilerimizin Dikkatine
5 Ekim 2020 | 14:48

 

STAJ BAŞLAMA VE BİTİŞ TARİHİ

02 Kasım 2020 - 11 Aralık 2020  (30 iş günü)

BAŞVURU FORMU

EK 1- STAJ/ İŞYERİ EĞİTİMİ BAŞVURU VE KABUL FORMU

  • İlk olarak yapılması gereken bu formun staj yerine onaylatılarak okulu gönderilmesidir. Okulun onayından sonra Islak imzalı bir nüshası diğer evraklarla birlikte okula teslim edilecektir.
  • Teslim edilecek form 3 asıl nüsha olarak (fotokopi değil) hazırlanır. Zorunlu staja/işyeri eğitimine başlama tarihinden en az 2 hafta önce 1 nüshasının fakülte öğrenci işleri birimine, 1 nüshasının program staj/işyeri eğitimi komisyonuna ve 1 nüshasının staj/işyeri eğitimi yapılacak kurum/kuruluşa teslim edilmesi zorunludur.

EK 2- STAJ/İŞYERİ EĞİTİMİ ÜCRETLERİNE İŞSİZLİK FONU KATKISI BİLGİ FORMU

  • Bu form, öğrenci ve firma tarafından karşılıklı imzalanarak, öğrenci tarafından kendi okulunun SGK pirim girişi yapılan birimine gerekli evraklarla birlikte teslim edilecektir. 
  • SÜREÇ: Staj Başvuru formunu öncelikle staj yapmak istediğiniz yere onaylatmanız gerekmektedir. Staj yeri onayında Kaşe ve İşyeri bilgileri belirgin ve okunaklı olmalıdır. Staj yerinin onayından sonra Formu faks ya da elden okula iletiniz. 
  • Bundan sonraki aşamada Başvuru Formunuz Yüksekokulumuz Staj Komisyonu tarafından değerlendirilecektir. Komisyon onayından sonra Kabul-Red durumu Web sayfamızdan duyurulacaktır.
  • Komisyon Kabul şeklinde onay verdiği taktirde diğer evraklarınızın aslını göndermeniz gerekmektedir.

BAŞVURU KABUL-RED DURUMU

STAJ YERİ KRİTERLERİ

  • Staj yapacağınız yer bölümünüzle alakalı ve en az limited şirketi olmalıdır. Şahıs şirketleri kabul edilmemektedir.

BAŞVURU ONAYLANDIKTAN SONRA EVRAK TESLİM TARİHLERİ

         15 - 23 Ekim 2020

STAJ DEFTERİ TEMİNİ

  • Staj yeriniz onaylanıp evraklarınızı tamamladığınızda staj defterinizi okulumuzdan temin edebilirsiniz. 

STAJ DEFTERİ SON TESLİM TARİHİ

         25 Aralık 2020

BAŞVURUNUNUZ OKULUMUZ TARAFINDAN ONAYLANDIKTAN SONRA OKULA GÖNDERMENİZ GEREKEN EVRAKLAR

 

 

NOT: EVRAKLARINIZI FAKS OLARAK GÖNDERMEYİNİZ.

  1. İletişim bilgi formu (Eksiksiz doldurulmalıdır, eksik ya da hatalı dolduran öğrencilerin stajları geçersiz sayılacaktır.)
  2. Nüfus cüzdanı fotokopisi
  3. Kamu personeli olanlar için Kurum Kimlik Fotokopisi
  4. İki adet vesikalık fotoğraf
  5. Müstahaklık belgesi (SSK'lı, BAĞ-KUR'lu, Çalışan Memur olsun ya da hiçbir sosyal güvencesi olmasın tüm öğrencilerimiz müstehaklık belgesi vermek zorundadır.)
  6. Rıza Beyan Formu 
  7. Herhangi bir kurumda sigortalı çalışıyorsanız, orada çalıştığınıza dair bir yazı ve sigorta dökümü

 

  • Müstehaklık belgesi: Aile (anne, baba, eş) bireyleriniz üzerinden sağlık güvenceniz olup olmadığına dair belgedir. Bu belgeye www.türkiye.gov.tr   

https://www.turkiye.gov.tr/spas-mustahaklik-sorgulama  adresinden  e-Devlet  şifrenizle  ulaşabilirsiniz.        e-Devlet şifrenizi Postanelerden temin edebilirsiniz. Bu şekilde müstehaklık belgesini temin edemeyenler onaylı müstehaklık belgesini SGK'dan temin edebilirler.

***  Evrakların zamanında ulaşmaması durumunda staj başvurunuz değerlendirmeye alınmayacaktır. İşlemleri zamanında yapma sorumluluğu öğrenciye aittir.

***  Evraklarınızı elden, posta ya da kargoyla gönderebilirsiniz.

İLETİŞİM

  • FAKS: 0312 354 38 35 
  • TELEFON: 0312 354 84 01 - 1012
  • MAİL: uemyo@gazi.edu.tr
  • ADRES: Ostim Mahallesi Cevat Dündar Caddesi No:19 Ostim / ANKARA
background image